Alla inlägg den 1 december 2013

Av Elin Aidehag - 1 december 2013 16:05

Redan första december, och julskyltning!
Jag tog semester inatt, för att kunna gå ner på Möljens julskyltning, som tyvärr vart inställd på grund av vädret, men vart då inflyttat in i Guldsmeden..

Jag som normalt tycker att det är smått obehagligt att gå på IKEA en helt vanlig vardag, på grund av mängden människor, tyckte att det var rent av klaustrofobiskt! En kvinna körde på mig med en jävla barnvagn till och med!

Sökte, efter lite shopping, skydd inne på jambo, med en fetaost-foccaccia och en chai-latte, så nu känner jag min inre frid igen ;)

Ska ta och klunka i mig min lilla latte nu, sen ska jag bege mig hemåt för lite renbäddning och julpyntning, samt att jag ska pimpa min fula nya dörrkran, så att man faktiskt kan titta på den utan att ögonen blöder (Classe Ohlson levererar! )

PussPuss, och trevlig söndag på er alla ?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hoppas det passar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards